به گزارش خبرنگار روابط‌عمومی، سیزدهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری پنجم آذرماه ۱۴۰۲ با هدف تجلیل از نشان‌های مشتری‌مدار و مسئولیت‌‌پذیر کشور در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما و با حضور مدیران دولتی، فعالان حوزه تجارت و کسب و کار برگزار شد. این همایش با محوریت: بهره‌وری و نقش آن در اقتصاد خصوصی‌سازی و ارتقا بهره‌وری، تفکر […]

به گزارش خبرنگار روابط‌عمومی، سیزدهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری پنجم آذرماه ۱۴۰۲ با هدف تجلیل از نشان‌های مشتری‌مدار و مسئولیت‌‌پذیر کشور در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما و با حضور مدیران دولتی، فعالان حوزه تجارت و کسب و کار برگزار شد. این همایش با محوریت: بهره‌وری و نقش آن در اقتصاد خصوصی‌سازی و ارتقا بهره‌وری، تفکر راهبردی در ارتقا بهره‌وری، مدیریت بهینه عملکرد و منابع سازمانی، روش‌ها و متدهای نوین ارتقا کیفیت، بهره‌وری و نقش موثر نیروی انسانی و بهره‌وری در مدیریت تولید برگزار شد. در پایان هم، از میان پنجاه شرکت و سازمان برتر در حوزه صنعت‌ فولاد، پتروشیمی، خدمات، صنایع غذایی، مخابرات و برق تندیس ملی رضایت‌مندی مشتری به بزرگ ترین عرضه‌کننده‌ی شمش صادراتی فولاد ایران رسید‌. داريوش خمیسی رئیس کنترل کیفی فولاد خوزستان به نمایندگی از معاون فروش و بازاریابی تندیس این همایش را دریافت کرد. ابراهیم متین‌سیرت