فولادسازان-دومین نشست توجیهی نحوه کار با سامانه نظام پیشنهادها با حضور اعضای کمیته‌های تخصصی برگزار گردید.

به گزارش  رسانه فولادسازان از روابط عمومی فولاد کاوه جنوب کیش، پويايی و خلاقيت سازمانی مستلزم مشاركت كاركنان سازمان به عنوان سرمايه‌های اصلي آن مجموعه است. نظام پيشنهادها، پل ارتباطي دو طرفه ميان كاركنان و مديريت سازمان در جهت خلق اين پويايی، رشد و نمو خلاقيت است. اين نظام فرايند مشاركت مستقيم كاركنان و سرمايه انسانی در فعاليت‌های مرتبط با اهداف تعريف شده سازمان را تسهيل نموده و آن را امكان‌پذير مي‌سازد. بهره‌گيری از يافته‌های ذهني و انديشه كاركنان سازمان در حل مسائل، ايجاد سوالات جديد و راه حل‌های بهينه در راستای فرهنگ تغيير و بهسازی مستمر سازمان و القای حس مشاركت و تعهد در كاركنان را مي‌توان از اهداف اين نظام برشمرد.

بر‌اين‌اساس شركت فولاد كاوه جنوب كيش با اعتقاد به ضرورت بهره‌گيری نظام‌مند از توانايي‌های فكری و خلاقيت سرمايه انساني خود در اداره سازمان، اقدام به فراهم نمودن زيرساخت لازم جهت استقرار نظام پيشنهادها بر بستر نرم‌افزاري نموده است.

در اين راستا دومين جلسه توجيهي شرح وظايف و نحوه كار با سيستم نرم افزاري نظام پيشنهادها با اعضاي كميته‌های تخصصي  اين نظام، در محل سالن كنفرانس شركت برگزار گرديد.

گفتنی است سيستم نظام پيشنهادها در هفته‌های آتي و پس از برگزاري جلسات آموزشي و توجيهي به‌صورت رسمي كار خود را آغاز خواهد نمود.