مسئول بسیج رسانه خوزستان؛ تنها راه مقابله با هجمه های رسانه ای علیه صنعت تشکیل قرارگاه رسانه ای در کارخانجات صنعتی است   در آخرین روز پانزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان، سجاد بهمنی مسئول بسیج رسانه خوزستان با حضور در غرفه شرکت لوله‌سازی اهواز ضمن دیدار با دانیاری مدیرعامل این شرکت، از […]

مسئول بسیج رسانه خوزستان؛

تنها راه مقابله با هجمه های رسانه ای علیه صنعت تشکیل قرارگاه رسانه ای در کارخانجات صنعتی است

 

در آخرین روز پانزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان، سجاد بهمنی مسئول بسیج رسانه خوزستان با حضور در غرفه شرکت لوله‌سازی اهواز ضمن دیدار با دانیاری مدیرعامل این شرکت، از رسالت بسیج رسانه در امیدآفرینی و جهاد تبین گفت و افزود: در شرایطی که هجمه‌ی سنگین دشمن در فضای مجازی برای تزریق ناامیدی و‌ وارونه جلوه دادن حقایق بی‌وقفه ادامه دارد، رسالت ذاتی رسانه ایجاب می‌کند با تبعیت از منویات رهبری، در صدد امیدآفرینی و روایت اول همگام و همراه تولید باشد.

 

وی در ادامه گفت: جهاد تبین و امیدآفرینی دو رویکرد اصلی بسیج رسانه است. مراکز صنعتی و شرکت های خصوصی و دولتی، این فضا را باید برای رسانه ها ایجاد کنند؛ که رسانه بتواند آن دستاوردها و پیشرفت کار را به تصویر بکشد. همان‌گونه که مقام معظم رهبری( مدظله‌العالی) فرمودند: رهبری: امروز بیش از آنچه که موشک و پهپاد و هواپیما و ابزارهای جنگی و اینها تأثیر بگذارند در عقب‌راندن دشمن، رسانه‌ها هستند که تأثیر می گذارند و دل ها را تحت تأثیر قرار میدهند، ذهن ها را تحت تأثیر قرار میدهند. جنگ، جنگ رسانه‌ای است. در چنین شرایطی رسانه‌ها باید پیروز میدان روایت‌گری باشند. موفقیت‌ها و دستاوردهای کارخانجات صنعتی، شرکت‌های دانش‌بنیان، کشاورزی، ابتکار و‌نوآوری هر آنچه که امید را به جامعه‌ تزریق می‌کند را به بهترین شکل ممکن منعکس کنند. تنها راه مقابله با هجمه های رسانه ای علیه صنعت تشکیل قرارگاه رسانه ای در کارخانجات صنعتی است. قرارگاهی که سه ضلع مدیریت ارشد، روابط‌عمومی و رسانه اجزای آن را تشکیل می‌دهند.

 

در ادامه محمدرضا دانیاری مدیرعامل شرکت لوله‌سازی اهواز ضمن استقبال از این طرح اظهار داشت: شرکت‌ لوله‌سازی اهواز توانایی تولید و تأمین انواع لوله‌های مورد نیاز صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و آب با استانداردهای جهانی را دارد و‌ تا به امروز در پروژه‌های مهمی ایفای نقش کرده است. مهم‌ترین راهبرد این شرکت حفظ روحیه جهادی کارکنان و به حداقل رساندن دغدغه‌های آنان است. طنين تولید همواره در جای جای شرکت به گوش می‌رسد.

 

مدیرعامل شرکت لوله‌سازی اهواز از پروژه‌ نفوذ دشمن برای ایجاد یأس و‌ناامیدی در جامعه گفت و افزود: برای دشمن خوشایند نیست که کارگر مشغول تولید و سازندگی باشد و از هر ترفندی برای تزریق یأس و ناامیدی استفاده می‌کند. بدون شک رسانه‌ها می‌توانند با انعکاس اخبار واقعی و نشان دادن پایداری تولید، توطئه‌های شوم دشمن را بی‌اثر کنند. در این میان نقش بسیج رسانه پررنگ‌تر از همیشه به چشم می‌آید. امید‌آفرینی یعنی دلگرمی بخشیدن به کارگران خط تولید و اطمینان دادن با آنها که تلاش و پشتکارشان در جامعه منعکس می‌شود.

 

دانیاری در پایان پروژه‌های در دست اجرای شرکت را در مجموع هشتصد کیلومتر اعلام کرد و اظهار داشت: این حجم از پروژه‌ها به قرارداد نهایی رسیده‌اند و به مرحله‌ی اجرا درآمده‌اند. در طول برگزاری پانزدهمين نمایشگاه نفت هم تفاهم‌نامه و قراردادهای مختلفی با هدف اجرای پروژه‌های و فراهم کردن بستر و زمینه‌های لازم برای بهره‌مندی از قابلیت‌ها و توانایی‌های طرفين به امضا رسید. با توجه به ظرفیت شرکت لوله‌سازی اهواز در تولید انواع لوله های فولادی نفت و گاز(سرویس ترش و غیر ترش) این شرکت در تامین لوله‌های پروژه راهبردی اهواز به گوره نقش اساسی دارد. شرکت لوله‌سازی اهواز با ظرفیت تولید سالانه ۶۰۰ هزار تن انواع لوله‌های فولادی، ۵ میلیون متر مربع پوشش خارجی(جداره بیرونی) و ظرفیتی بالغ بر ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار متر مربع پوشش داخلی(جداره درونی)، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوله در خاورمیانه است.

 

  • نویسنده : متین سیرت